kulzos yazarlarının güldüğü şeyler

  1. 1
    bu bir video olur, bir fotoğraf olur, bir karikatür olur kısacası güldüğümüz herhangi bir şey. benim az önce güldüğüm şey ise instagram'da gördüğüm bir video. videoda en çok şapkalı yaşlı adamın tepkisi güldürdü beni: instagram.com

    ekleme: sanırım ve yüksek ihtimal iki tane eksi almamın sebebi videonun sizi güldürmemesi
    #67201 cera | 6 ay önce
     
  2. 2
    görüntü
    #68141 cera | 6 ay önce
     
  3. 3
    şuraya peşin peşin yazayım. osuruğa gülenin osuruk kadar aklı yoktur. osuruk videoları filan gelirse hiç acımam eksilerim. sonra vay efendim, nasıl olur filan anlamam.
    #68154 laedri | 6 ay önce
     
  4. 4
    kedi.

    şerefsiz öyle tiplere giriyor ki gülmemek elde değil... hoşşik seni.
    #68161 touma seguchi | 6 ay önce
     
  5. 5
    Deep turkish webe yarılıyorum yaklaşık bir aydır.
     
  6. 6
    adnan oktar ve kediciklerinin konuşmaları harikadır.
     
  7. 7
    tweet
    #68994 cera | 5 ay önce
     
  8. 8
    twiterda yorumcu caps sayfası.bir örnek atayım

    mobile.twitter.com/...
     
  9. 9
    video
    #70371 cera | 5 ay önce
     
  10. 10
    ben buna çok gülüyorum ya:

    twitter.com/...
    #70373 endingcredits | 5 ay önce
     
  11. 11
    Canım sıkkınken kedi videoları izlerim. Şaşkaloz bunlar yaaaw..
    (bkz: Depresyona iyi gelen şeyler)
     
  12. 12
    ışıklı top
    angara horror story
    #70390 bonham | 5 ay önce
     
  13. 13
    (bkz: two and a half men)
    #70406 krizantem | 5 ay önce
     
  14. 14
    3 yaşındaki yeğenim hasta olmuştu. Ama ateş, öksürük mahvoldu çocuk. Ben dahil herkes bana benzettiği için inatlaşıyoruz namussuzla.
    Neyse, herif doktordan nefret ettiği halde doktora götürün beni dedi. Aldık götürdük, oturtturduk sedyeye.
    Doktor steteskopu taktı, sırtını dinleyecek. Bizimki hasta da olsa inat.

    Doktor: Nefes al bakalım
    Bizimki almıyor.
    Oğlum hadi nefes al diyorum. Herifteki cevaba bak: "Nefes almak istemiyoyum!"
    Lan it nefes almadan nasıl yaşiycan? İnattan ölücen! hıh.
     
  15. 15
    (bkz: south park)
    #70571 stranger | 5 ay önce
     
  16. 16
    www.youtube.com/... bunu gördüğümden beri gülüyorum.

    edit : gülmek için biraz oyun bilgisi gerektirir.
     
  17. 17
    sanırım en çok güldüğüm video bu.
    the office, ilk sezondan.

    www.youtube.com/...
     
  18. 18
    öyle çok güldürmedi beni, az biraz güldüm ama yine de paylaşayım: video [not: gerçek değildir]
    #70640 cera | 5 ay önce
     
  19. 19
    (bkz: bhzxlkdt)
    (bkz: tukenmekte olan kisi)
    #70958 morgase | 5 ay önce
     
  20. 20
    tweet
    #71100 cera | 5 ay önce
     
  21. 21
    arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz
    #71105 touma seguchi | 5 ay önce
     
  22. 22
    neden latince ölü bir dil?
    #71487 touma seguchi | 5 ay önce
     
  23. 23
    müebbet muhabbet
    #71502 blackmamba | 5 ay önce
     
  24. 24
    gülersen kaybedersin part 2

    www.youtube.com/...
     
  25. 25
    twitter.com/...