1. 1
    Birader bi ateşini alabilir miyim? Trip yahut sopa yemezseniz %100 çalışıyor denenmiştir. Başaramayan yanlış kullanmıştır.
    İşletim sistemi ne senin? win 7'de çalışıyordu çünkü.

    Ya da;
    Şimdi abicim kadınlar çiçek değil mi? E günübirlik suyunu verirsen zaten zamanla açılır o. Denk getirirsen kıza açılmış olursun.
    Olmazsa crack deneyeceksin artık. Yapacak bir şey yok.

    romantique
    Sevince, sevince
    Sevince durma durma koş ardından
    Zaman yoktur git aşkı iste ondan
    Sevince tüm insanlar bir başka
    Durma dostum sen de yer ver aşka
    Sevmek bilki doğmaktır yeni baştan
    Aşık oldum galiba yavaştan

    Erkin baba söylemiş, daha ne diyeyim üstüne?

    Cem karaca'nın (bkz: delikanlı sevdası) gibi yanlış bi şarkı sözü denemeyin.
    Barış manço'nun(bkz: lambaya püf de) şarkısı da tutabilir, bi dene. Deneyen yazsın yoruma.
     
  2. 2
    Teori falan yok direk söyle.
    #25677 Sabbracadabra | 2 yıl önce
     
  3. 3
    yine bir yaşanmışlıktan hareket edelim:
    üniversite zamanları...heyecan dorukta... okula gitmeden önce internet üzerinden iki kişi ile tanışmıştım. biri kız,diğeri erkek. üçümüz de aynı sınıftaydık. anlaşmıştık ,sözleşmiştik, hiç kopmayacaktık.(en başta zaten hep öyle oluyor.) okulun bulunduğu şehre gittiğimde (erkeğe brütüs diyorum.) ilk olarak brütüsle yüz yüze görüştük. sonra da diğeriyle tanıştım. en başta her şey çok iyiydi. birlikte vakit geçiriyorduk. planlar,programlar. bizim arkadaş ortamı git gide büyüdü. ama ben brütüsle daha iyiydim. bir gün brütüs bana gruptaki diğer arkadaştan hoşlandığını söyledi. "ben şimdi ne yapayım bbo?" dedi. ben de hazır olduğunda yüzüne direkt söyle dedim. brütüs ne zaman açıldı, ne dedi bilmiyorum. arada kaynayan ben oldum galiba .olayın sonunda, kız arkadaş benimle konuşmadı.( neymiş efendim biz arkadaşmışız, öyle şey olur muymuş hiç. işin bu kadar kötü sonuçlanacağını nereden bileyim. aşk bu işte ; her yere konuyor.) ben,duygular haddini aştığında her şeyin etekten dökülmesi taraftarı biri olarak doğruyu yaptığımı düşündüm. hazin sonla karşılaşan brütüs, istifini bozmadan diğer kızlara yazdı. bir dönem geldi artık birbirimize de selam vermez duruma geldik diye hikaye devam eder.

    velhasılı kelam, adımları sağlam atmanın bir hayli önemli olduğu durumdur.
    #25695 buyukbaskanoley | 2 yıl önce
     
  4. 4
    Şöyle bir senaryo olabilir belki. E (erkek) k (kadın)

    E kadının gözlerinin içine bakarak ;
    - nazım'ın, turgut uyar'ın, attila ilhan'nın vs. Hangi duygu ve düşünceler içinde o şiirleri yazdıklarını anlamaya başladım galiba. K yüzünde hafif bir tebessüm ile sorar ;
    + nasıl yani?
    - ne nasıl?
    + nasıl duygular içinde yazmışlar anlatsana
    - olmaz, üstadların sırrını öylece söyleyemem
    + bir şey söyledin devamını getirde insanı merakta bırakmasana. E tekrar k'nın gözlerine bakar ama bu sefer yüzünde tebessüm de vardır ve der ki ;
    - vakti gelince söylerim ya da sen kendin anlarsın. K'nın aklında belli başlı düşünceler oluşmaya başlamıştır ve e'nin kendisini sevdiğinden şüphelenmiştir. Gel zaman git zaman e bu imaları daha çok yapmaya başladı ve en sonunda k emin oldu e'nin sevgisinden. Kendisi de e yi sevmeye başladı ve o da imalarda bulundu. E anladı k 'nın sevgisini ve en sonunda bir teklif olmadan sevgili oldular.

    Velhasıl bence peyder peyder böyle imalarda bulunarak açılacaksın ki bir anda açıldığında alabileceğin hayır yanıtının ekstra zararını görmeyesin.

    Not : yalnız ben bu ilk imayı kullanırım güzel gelmiş aklıma hee :))
    #25707 biri beni silksin | 2 yıl önce
     
  5. 5
    pratikte genelde elde patlayan teorilerdir. bir insanın teoriği ne denli kuvvetli olursa olsun, pratik daha farklı bir hadise çünkü.

    geliştirilen teoriler kişiyi konuyla ilgili mektepli yapıyor bana göre. ama zaten olayın kalbinden çıkıp gelen alaylılar var ki, kızı kapıp gidiyor şerefsiz tospaalar.

    ben de misal üniversite çağlarında teorik olarak bu konuda çok başarılıydım. ne planlar, ne taktikler, neler neler. ama alaylı olmadığımdan pratiğim oldukça zayıftı. buna rağmen hoşlandığım kız ile konuşmaya karar verdiğimde konuşmanın kayabileceği tüm yönlerdeki olası ihtimallerin hepsini hesaplamış ve muhteşem bir plan yapmıştım. elbette "merhaba", "merhaba" seansının akabinde "dişinde yeşil bir şey var" cümlesinin geleceği öngördüğüm ihtimallerin hiç birinde yoktu.

    demem o ki, teori hikaye, pratik şahane.
    #25708 larden loughness | 2 yıl önce
     
  6. 6
    taktik maktik yok bam bam bam.
    #25730 vedder ne der | 2 yıl önce
     
  7. 7
    seri bir şekilde kulaç atmak.

    yalnız benden uyarması, fazla açılmayın akıntıya kapılırsınız maazallah gb
     
  8. 8
    (bkz: seviyorsan git konuş bence)
    #38584 morgase | 2 yıl önce
     
  9. 9
    eğer matematikçiyse "(x^2 + y^2 − 1)^3 − x^2y^3 = 0 denkleminin grafiğinde sana bir şey sakladım." demek de bunlardan birisidir.
     
  10. 10
    lisedeyken, kızın birinden hoşlanıyordum ama açılamamıştım bir türlü, utangaç bir ergen olarak. hakan diye mahalleden arkadaş vardı. hani şu kızların bayıldığı tipler olur ya; zıpır, esprili, götü başı ayrı oynayan, kısacası "piç erkek" familyasından. bu hakan bana tüyo verdi güya: bak! dedi, kızla buluşunca "sana bir şey söyleyecem ama gözlerini kapat" diyeceksin sonra da yapışacaksın dudaklarına...
    aklıma yatmıştı hem konuşmaya da gerek yoktu. kızla buluştuk bir iki muhabbet; dedim "gözlerini kapat, sana bir şey söyleyeceğim." kızcağız kapattı gözlerini ama iki eliyle, avuçlarının yüzünün tamamını kapatacak şekilde...
    dondum kaldım, böyle olmaması gerekiyordu şimdi ne bok yiyecektim? kız: hadi diyor, ne söyleyeceksin? kızardım bozardım en son sapır saçma bir şeyler geveledim sonrasında da kalktık gittik.
    sonuç olarak, bu işin belirli bir taktiği, teorisi yok efendiler. kişiye göre, ortama göre, aranızdaki samimiyete göre değişir. en güzeli doğal olanı yapmak. kendiniz olun, ucunda ölüm yok ya?
    #144559 somewhereoutthere | 2 ay önce (  2 ay önce)
     
  11. 11
    acilmak mi? teori mi?
    hayir arkadaslar boyle seyler yok. nerden cikartiyorsunuz?
    senin amacin kizi etkilemek olmali, onun senden hoslanmasini saglamalisin. gidip kuru kuru acilirsan olmaz. ya da "nice guy"san da olmaz soyleyeyim. seni hep arkadasi olarak gorecektir. cok iyisindir supersindir ama cok iyisindir iste problem o :)
    kizi etkilediginden emin olduktan sonra dogru zamanda dogru hamleyi yapman da gerekiyor. kizin direkt kucagina atlamasini da bekleme. #144582
    edit:
    kizi etkilemeye cabalarken kekolasmadiginizdan emin olun. ytd.

    edit:
    unutulan sey.
     
  12. 12
    gavur bu işlerde saçmalıyor ama sırf bu "açılma" konusunda doğrusunu bulmuş.

    gidiyor "benle şu zaman şuraya gelir misin?" diyor, sürpriz avantajını kullanıyor. "evet/ hayır" da büyümüyor böylece. gelirse devamına umut var, "hayır" derse bilmemnereye hayır demiş oluyor kız doğrudan sana değil.

    "date" mantığı en azından başlangıçta güzel.
    #144582 son kurtadam | 2 ay önce
     
  13. 13
    açılmak diye bir şey yok. plan yok.hoşlanılan kızın yanına gidilir,muhabbet edilir. muhabbet sararsa birşeyler içmeye, sinemaya çağrılır. haa orada sararsa eve film izlemeye çağrılır.
    yok en başta muhabbet sarmazsa güle güle denir, yeni maceralara yelken açılır.
    işin gerçeği; paran varsa, senin kızlara gitmene gerek yok. onlar sana gelecektir. paran yoksa, hiç uğraşma depresyon girme. ortalıkta efendi efendi ümitsizce takıl.
    #144631 vanosss | 2 ay önce
     
  14. 14
    Sam hunt ne diyorsa onu yapın.

    youtu.be/...
     
  15. 15
    Yıl olmuş 2019,aramızda hala hoşlandığı kıza açılamayan arakadaşlar var. Yapmayın yükselen yeni nesil. Salın bi kendinizi. Teorisi,matematiği yok. Bam bam bam!
    #144659 hayalbaz | 2 ay önce
     
  16. 16
    Kızlar kuantumdan karmaşık olduğu içün belli bir tekniği olmayan şey.

    Çoğu kadın veya kız, bayan (artık ne derseniz) hele hele de bizim nesiller içindekiler kendini geliştirememiş, bilmeyen, cahil, bir şeyin ambalajına bakan boş beleş tipler olduğu için isteklerini, beğenilerini çok siklememek gerekir.

    Çünkü ifadeleri çoğunun oksimorondur, ne istediklerini kendileri de bilmezler. Ben keko sevmiyorum der saatlerce kekoları gömersiniz, bir gün bir bakarsınız kekonun alasıyla birlikte olmuş.

    O yüzden bu çoğunluğu mal sürüsü olan kitleden akıllı ve güzelleri ayıklayıp, iyi tespit edip onları bulacaksınız. Gerekirse onların peşinden koşun, götlerini kaldırın ama instagramda snapta her yediğini atıp duran, like manyağı, boş beleş karıların götünü kaldırmayın.

    Yani hocam, ilk önce doğru hedef önemli. Mantıklı bir şeyi mantığın m'si olmayan biri üzerinde denemek ne kadar mantıklı onu size bırakıyorum sevgili mantıklı sözlük yazarları.
    #144688 robert frippin sandalyesi | 2 ay önce (  2 ay önce)
     
  17. 17
    Bu isin teorisi olmaz. Kafanda kurarsan kendini strese sokarsin bok edersin.
    #144689 Sabbracadabra | 2 ay önce
     
  18. 18
    Taktik, teori yok. Bam bam bam... Sıcak bir gülümseme ve güzel bir sohbette söyle gitsin.
    #145255 herhangy | 1 ay önce
     
  19. 19
    şiirimizi yazıyoruz:

    ibb.co/...

    katlıyoruz:

    ibb.co/...

    kendisine veriyoruz.

    reddederse de sorun değil. önemli olan hayatınızda onun bir şekilde yer alması.

    #145465
     
  20. 20
    Hoşlanılan kızla bir iki güzel diyalog sonrasında, böyle dan diye söyleyeceksin. "Hayır" cevabı gelirse, "Tamam" diyeceksin. Sonra hiç konuşmayacaksın. Belki bu tepki sonrasında hoşlanılan kadın merakına yenik düşer ve anlamlandırılamaz şekilde birlikteliğiniz başlamış olur.
     
  21. 21
    Hangi teori olursa olsun kişiye göre farklılık gösteriyor. Yani kimi kızlarda bu teoriler işe yararken kimi kızlar da ise "daha çok çabalamalısın :( " etkisi yaratıyor. O sebeple bence rahat ve doğal olunmalı, o anki ortamın akışına göre evirip çevirmeden söylenmeli. Olursa şukela olmazsa utançtan oluşan yüz kızarıklığı...
     
  22. 22
    çıplak bir şekilde karşısına çıkın...
    #145542 kerem | 1 ay önce
     
  23. 23
    bana bir şeyhler oluyor da, yanılmıyorsam son sahnesindeki tiradı -aşağıda yazıyor- canlandırabilirsiniz. ister tamamını, ister kendinizce değiştirir -ki bence biraz değiştirip yorumlamak daha güzel- okursunuz. karşılık bulamazsanız bile güzel bir anı olarak kalabilir. sonrasında papatya da verebilirsiniz ancak kafanıza çalınabilir -o konuya hiç girmeyelim- o riski alıp almamak size kalmış.


    alın teri değil kopyala/yapıştır
    -- spoiler --


    yalnızlık.
    her kimliğe doğuştan yazılı tek uğraşıdır insanın bir yaşama sırasında
    tek sermayesi, sahip olduğu tek şeydir
    kıymetini bilmelidir, dedi.
    yalnızdır insan
    hep kalabalıklara karışma telaşı bundandır.
    kalabalık yalnızlıklar, yalnız kalabalıklar oluşur, şehir şehir ülke ülke.
    kalabalık arttıkça artmaktadır yalnızlık da.
    insan bir ölümü istemez, bir de ondan beter bir yalnızlığı
    ama ikisi de muhakkak gelir başına bir yalnız yaşama sırasında.
    ölümün değil ama yalnızlığın bir tek çaresi var, dedi.
    tek çaresi aşktır bir yalnız yaşama sırasında nefes almanın
    aşk da zaten iki yalnızın ortak bir yalnızlıkta buluşmasıdır, dedi
    aşık olun!
    gösterin birbirinize yalnızlıklarınızı
    nasılsa ayrılık insanın tek kişilik yalnızlığını özlemesi.
    sade ölüm değil, ayrılık da yaşamın emri..

    evet söyledi
    ya da ben duydum
    duyduğuma göre elbet bir ses söyledi bu söylendikçe usulen söylenir olan sözleri.
    evet duydum söyledi
    her duyduğumda ağladım
    pek çok ağlayışım sırasında duydum.
    kalbim tutanak tuttu duyduklarıma
    soruldu, dedi, cevap alındı.
    yaşamak, dedi, tek marifetiniz -biraz özen gösteriniz.
    zulüm kimse zalimlik yapmayınca biter -mazlumlar dahil, dedi.
    ama yapmayın, o daha bir çocuk, dedi tanrı..

    ya gördüm neyleyim
    insanlar vardı duvarın içinde.
    ya ben hep duvara konuştum
    ya da duvar değil konuştuğum, içinde insanlar var.
    nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar.
    bilmiyorum,
    belki de ben gerçekten delirdim
    onlar haklı belki de.
    içinde değil duvarların insanlar
    sadece arasındalar.


    -- spoiler --