kulzos yazarlarının itirafları

  1. 1090
    Babam hayatımda ilk defa bana seni seviyorum dedi.
    #115429 Tukenmekte olan kisi | 2 hafta önce
     
  2. 1091
    Başka bir girdi de işini emeği ile yapan insanlara aşırı saygım var demiştim, hala var. Bu emek işine belki de en yakın duran meslek taksi şöförlüğü yada taksicilik diyebilirim kendimce. Sabahtan akşama kadar direksiyon başında, trafikte, türlü müşteri portföyüne sahip iş grubu. Kimi zaman boğazına bıçak dayanıp öldürülen cebindeki 20 lira için, kimi zaman köle gibi horlanan işi şöförlük olduğu için. Ben elimden geldiğince o insanları anlar tavırda konuşmayı severim, işini sorarım, çoluk çocuk sorarım. Zaten bir yerden açtınız mı devamını kendisi getirir anlatır da anlatır. Belki iki cümle kurup ona iyi gelemem, belki sadece dinlerim ama bunu anlatmasının ona iyi geleceğine inanır bir nebze olsun rahatladığını düşünürüm.

    Çocukluğumuzda mahalle köşelerinde serseri mayın gibi gezerken bir arkadaş fikri ile caddeden taksi çevirip sözüm ona troll ( 90larda buna şaka diyorduk) yapalım, taksiyi durdurup adres soralım, oyalayıp kaçalım kakaka kikiki gülelim dediler. Bu fikir hoşuma gitmedi ben oturup izlemeyi tercih ettim. O izlediğim sürede müşteri alıcam diye bir heves duran, belki de evine 15 - 20 TL fazla götüreceği için sevinen yada gün boyu siftah açmayıp umutsuz gezerken durduranları gördüğü için yüzü gülen emekçi şöförler gördüm.

    İçim acıdı, çocuktum, empati nedir belki bilmezdim ama vicdanım bana o an bunu öğretti. O akşam mutlu olamadım, yıllardır top koşturduğum, beraber büyüdüğüm arkadaşlarım ve kendi adıma utandım. Belki de o gün öğrendim şuan emek dediğim kutsal terimi.

    Son sözü ise iki şiir ile getirmek icab etti.

    Emeğinin hakkını verene;

    Tohumların tohumuna, serpilip gelişene selâm!
    Bütün yemişler dallarınızdadır.
    Beklenen günler, güzel günlerimiz ellerinizdedir,
    haklı günler, büyük günler,
    gündüzlerinde sömürülmeyen, gecelerinde aç yatılmayan,
    ekmek, gül ve hürriyet günleri.

    Nazım Hikmet

    ---------------------------------------------------

    Vicdanı kör olanlara;

    İki yolun ayrımında ben durup
    Gah o yandan, gah bu yandan korkarım
    Devden değil, sinek kadar gücüyle
    Ben kendini dev sayandan korkarım
    Hakk evinde hak divanı kurulmuş
    Her kazancın öz kiymeti sorulmuş
    İddiası boynumuza yük olmuş
    Bağışlanan şeref şandan korkarım

    Bu dünyadan umacağım mizandır
    Korktuğum kes bu mizanı bozandır
    Tok herifin kudurması, yamandır
    Acandan yok, ben doyandan korkarım

    Bahtiyar Vahapzade

    -----------------------------------------------------


    İşbu girdi uber başlığına açılacak olup lakin yazının uzaması ve anket kategorisine girdiği için bu yönde hüküm verilmiş olup buraya yazılmıştır.


    Selametle..
    #115543 ansizin ve nedensiz | 2 hafta önce - düzeltme: 2 hafta önce
     
  3. 1092
    sevilmek güzel şey.

    bu duyguyu yıllar sonra tekrar hissetmek daha güzel.

    insanı başarılı olmaya motive ediyor cidden.
    #115564 christian rosenkreuz | 2 hafta önce
     
  4. 1093
    buraya girmeyeli bir sene olmuş.
    birden bire aklıma geldiğini itiraf etmem gerekiyor. böyle tatlı bir anı bırakmış damağımda. o yüzden hızlıca girdim, şifremi de unutmamış olmam hoşuma gitti.

    bu aralar hayatım çok boktan gidiyor. arkadaşlarım aslında arkadaş değil birer kan emiciymiş, gözüm yeni açılıyor. insanların yalnızlık duygusunu azaltmak için kullandıkları bir meta haline gelmemek adına elimden gelen her şeyi yapma kararı aldım. ben benim hayatımdaki en değerli birey olmazsam kimse bana değerli bir insan gözüyle bakmayacak gibi geliyor. o yüzden bu yaşıma kadar ayaklar altına aldığım egomu baş tacı edeceğim, "aman x'in kalbi kırılmasın" "aman y üzülmesin" diye yapmayı ertelediğim şeyleri bir bir yapacağım, iyilik yapmamı yapmak zorunda olduğum bir şeymiş gibi hissettiren hiç kimseye en ufak yardımda dahi bulunmayacağım.

    merhametten maraz doğar sözünü kim söylemişse bulup alnından öpme isteğiyle doldu içim.
     
  5. 1094
    annelikten istifa edilebiliyormuş sanırım. insan her gün yeni bir şey öğreniyor sözlük. istifa eden de kendi annem, al sana itiraf. oh yeah.
    #115574 little wing | 2 hafta önce
     
  6. 1095
    öyle kırılmışım ki parçalarım kaybolmuş toparlanamıyorum
    #115649 zarathustra godot | 2 hafta önce
     
  7. 1096
    İş yerinin bahçesindeki 3 kediye 60 liralık mama borcum var.

    Bu hafta sonu alacaktım, alamadım. Öğleyin yanıma gelecekler, mauuv deyip gözüme bakacaklar utanç içindeyim.
    #115651 Keltox | 2 hafta önce
     
  8. 1097
    geleneksel hayatımdan insan çıkartma şenliklerine yeniden başladım.

    daha iki gün önce "çok seviyorum" dediğim kadından bir anda soğumam epey ilginç oldu. ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

    tam da seviniyordum, "uzun zaman sonra ilk defa beni gerçekten seven birini buldum sanırım" diyerek. ama demek ki insanlar sevdiklerinden de bir anda soğuyabiliyormuş.

    sevgi emek ister doğru. ama her salak insana da vakit harcamak gereksiz.
    #115653 christian rosenkreuz | 2 hafta önce
     
  9. 1098
    davranışlarımın nedenini bilmiyorum. bilinçli yaptığım şeylerin sayısı çok azdır.
    #115767 zarathustra godot | 1 hafta önce
     
  10. 1099
    internetten ilk defa ayakkabı sipariş ediyorum ve ayakları sorunlu bir insan için oldukça korkutucu. az buz bir şey vermedik sonuçta bu ise tırsmam konusunda oldukça tetikleyici bir unsur. haydi hayırlısı umuyorum beğenirim ve narin ayaklarım içine girmek ve rahat etmek konusunda sıkıntı yaşamaz.
    #115768 eftalya | 1 hafta önce
     
  11. 1100
    gençkene azıcık deli bir şeydim. gözüm karaydı. lisede okuduğum okulun reisine (vardı öyle bir şey), eli sopalı kız çetelerine falan kafa tutardım. hayır boy 1,60, kilo 40. neyime güveniyorsam. ama işte serde gençlik var. diyorum ki en kötü ne olabilir?

    işte gençken insan en kötü şey ölüm sanıyor. "ölmem ya" diyip gözü karalık ediyor.

    şimdi saçma sapan şeylerle günlerimi öyle bir dolduruyorum ki, düşünmeye fırsatım kalmıyor. bir dursam, düşünsem düşücem sanki.

    düşsem ne olur? ölür müyüm sanki? ölünmez ama ölümden kötü şeyler de varmış. insan bunu büyünce anlıyor. belki o yüzden cesaretini kaybediyor yavaş yavaş.

    ama işte bir düşersem bu sefer kalkamam gibi geliyor.
    #115786 inanna | 1 hafta önce
     
  12. 1101
    hayatımda hiç kendimi şaşırtmadım. benden beklenen, benim kendimden beklediğim neyse onu yaptım. ben dahil herkes beklentiyi düşük tuttuğundan mıdır nedir kimse de yadırgamadı durumu. kendime bir “suprayz madafaka” yapmanın zamanı geldi de geçiyor.
    #115907 keskelimonolsaymisim | 1 hafta önce
     
  13. 1102
    Umutsuzum. Umut etmeye gücüm de kalmadı hayalim de.
    Yorgunum. Güvendiğim insanların güvenimi boşa çıkarmaları beni yordu, artık kimseyle uğraşacak mecalim kalmadı.
    Hayata dair güzel ne varsa hepsi bitti, soldu, kayboldu. Ben kayboldum. Yorgunum, çok yorgunum
    #115951 wtf | 1 hafta önce
     
  14. 1103
    Biraz önce mailime kredi kartımın hesap özeti geldi. Bu saatte gelmesi hiç iyi olmadı. Direkt uykum kaçtı. * En azından sabah kahvaltıdan sonra gelse iyiydi.
    #116314 krizantem | 1 hafta önce
     
  15. 1104
    bugün günün yarısını iş yerinde, çayımı içip, gizlice müge anlı izleyerek geçirdim.

    pişman değilim.

    not: evlenecez diye adama bütün paralarını veren teyzem. üzülme. hepimiz yaptık benzer mallıkları.
     
  16. 1105
    Bana bir şey oldu sevgili sözlük, kendimi tanıyamıyorum son zamanlarda. içimdeki çocuk ölmedi ama ağır yaralı gibi. Ne oluyor?
    #116519 petra von kant | 6 gün önce
     
  17. 1106
    psikiyatri kliniğinin otoparkını paralı yapmış ipneler. Sora bu ilaçlar işe yaramıyor. Yaramaz tabi! negzelli gelip gidiyodum. Bizim hiç beleş bişeyimiz olmasın. hiç ohh bedava sirke baldan fıtı fıtı demeyelim.
    Gitti bi paket sigara baralarım yaa.
     
  18. 1107
    ben biliyordum japonya büyükelçisi'nin vereceği konferansta tepemin atacağını da dostlar alışverişte görsün diye gittim işte.

    artık tek bir japonla muhatap olmak istemiyorum. ciddi anlamda tiksindim adamlardan son bir ayda.

    yalnız romence hocamla karşılaşacağımı hiç ummazdım orada. o da şaşırmıştır "lan bu çocuk neden japonların yanında değil?" diye. romencem çok iyi duruma kendisine anlatacağım durumu da şu an kendisi de türkçe bilmediği için anlatacağımı anlayamaz.
     
  19. 1108
    Dün gece kötü bir rüya gördüm.
    Güya çok güzel şeyler oluyormuş, her şey çok güzel olacakmış falan.

    Sabahların gözünü seveyim.
    Gözümü bir açarım ki ohhh... Mis gibi bok kokusu. Boktan hayatıma geri dönmek ne kadar güzel geldi anlatamam.

    #116630 maraz | 5 gün önce
     
  20. 1109
    Yıllardır puzzle yapıyorum. Erken bitmesin diye kutunun içinden yapıyordum son bıraktığım da (gerçi aylardır yapmıyorum o ayrı neyse).

    Ama hayatımda bu yap bozu yerleştirmek benim için çok zaman alıyor. Neden böyle bilmiyorum. Puzzle yapanlar bilir kenarını bile zor kuruyorum insan ilişkilerimde, tanıyamıyorum insanları, eskiden bildiğimi düşünürdüm çok yanıldığımı anladım. geç oluyor ama son parçayı koymak hissini farklı şekilde de olsa yaşıyorum. biri mutluluk biri üzüntü veriyor.
    #116655 krizantem | 4 gün önce - düzeltme: 4 gün önce
     
  21. 1110
    Çok yakın bir arkadaşımdan kaçıyorum.
    Sebebi ise beni yorması.
    Normal zamanlarımızda her şeyini ama her şeyini dinlerim, birisi bana bir şey anlatıyorsa cidden en uzak olduğum konu da olsa ona yardımcı olmaya çalışırım ama gerçekten bunalttı beni.
    Bunalmamın sebebi anlattıkları değil, bana karşı gel-git politikası içindeki tavırları. Kötü zaman geçiren birine yardım ederim ama benim tüm çabalarım yüzüme çarpılınca hani böyle demir bir topun yüzüme atılması gibi vurulunca dedim ben de insanım, yeter.
    Benim huyumdur,ben bir sorun olunca direkt söylerim. Arada sert bir dille söylemiş bulunurum. Bu aileme de böyle,sevgilime de böyle herkese böyle. Kendisi de bu huyumu oldukça iyi bilen birisi. Ben ona sorunları söylememe rağmen hala gelmiş diyor ki neyimiz var bizim?
    Sorun insanların önünde değişmesi,beni aşağıda gören bir tavır içine girmesi,kendinde yetersiz gördüğü şeylerin bende de o seviyede olduğunu düşünmesi,sürekli şikayet etmesi ve en çok da 1 aydır neler yaptın metalci nasılsın diye sormaması. İnsaf yav sabah geliyoruz başlıyorsun kendinden bi Günaydın de Naber de. Tüm bunlara rağmen senin yanında olmaya çalışayım ve geri tepsin.
    Sanırım bazı insanlara diğerlerinden alıştıkları gibi davranmazsanız iyilikten Maraz doğabiliyor.
    Ama ben ona öyle davranamam işte bu yüzden ondan kaçıyorum. En azından şu 3 hafta için. 10 sınav+makale ödevi var.
    Ayrıca 5 günümü gasp ettiği için de hakkımı helal etmiyorum idare çalışacaktım ben ama cortu çektim artık iflah olamam. Çocuk hukukuna da bakmadım Of.
    #116666 iflaholmazmetalci | 4 gün önce
     
  22. 1111
    arada troll hesap açmayı planlıyorum.

    sonra üşenip vazgeçiyorum.

    kaliteli bir troll bulursam transfer ücreti neyse verip getirtecem sözlüğe!

    iki gün sonra uçurulacak ve verdiğim parayla kalıcam ama olsun. her şey kulzos için!
     
  23. 1112
    İk haftadır evden dışarı sadece yemek içmek dışında çıkmıyorum ve paso elde telefon bir şeyler izliyorum. Yarın ders çalışacağım diyerekten ettiğim kaçıncı gün bu artık bilmiyorum.

    Resmen çalışmamak için beynime çip yerleştirmişler gibi asosyal hayata adapte oldum ki bu benim ilk değil.

    Ara ara benim böyle sünepe dönemlerim gelir sonra biraz toparlarım iki gezer dolaşır sonra tekrar kapanırım.

    Dünyada yaşadığımı ev arkadaşlarım hariç kimse bilmiyor.
     
  24. 1113
    boşanmak koymadı da... 5 senelik anıyı tek tek silmek çok koydu...
    #116742 opethian | 3 gün önce
     
  25. 1114
    Zihniyet olarak taban tabana zıt gibi görünsek de galiba bu kez birinden hoşlanıyorum.Vizeler bi bitsin tez zamanda somut girişimlere başlayacağım. Ama önce şu sınavların bi hakkını verelim. Yine terse yatarsak da yapacak bir şey yok. Yolumuza şimdi olduğu gibi tek devam ederiz.
    #116745 atesfedya | 3 gün önce
     
. . .